Öldrickning dag 3

Får väl avlägga ett inlägg innan det är dax för ännu en ny dag med aningens lite öldrickning.

Oroa er inte…..

Once a year får man väl unna sig lite ohälsa!?!

Gårdagen blev julafton med släkt……släktformationen är fantastiskt komplicerad så jag får nog ge den några inlägg i framtiden och inte fördjupa mig för mycket i den….vill inte ha huvudvärk ju!

Vi åt oss fetare och gav varandra presenter…..jag fick tydligen min present jag själv köpt enligt moster…så kan det gå!

Vi hamnade på julaftonsefterfest i en av grannskapets för kvällen mer inrökta lägenheter.

Trevligt som attan att möta folk från förr och helt nya bekantskaper.

Pratade en del med J….får ta det eftersom hon är en solskenshistoria i nätdejtingens förlovade land….nätdejting ligger ju mig varmt om hjärtat.

Hon var 6 barnsmor…..hade 1+5…..5 med världens bästa pappa som samtidigt var världens sämsta man.

Sen hade hon gått och skaffat sig en kvinna!

Tröttnat på barnatillverkningen månne?

Tydligen led hon avsaknad av vissa prylar i sitt kvinnoförhållande.

För mitt i allt så gick hon ut på nätet och sökte sig en toyboy.

Toyboyen skötte tydligen jobbet alldeles exellent för nu 2 år senare står de redo att gifta sig….som det kan bli!

Nu är det ju frågan……

Måste jag gå och bli gay innan prinsessan dyker upp i toygirlförpackning?

Ska inhalera några öl nu……Nordman väntar ikväll….är han gay?nordman

 

JoE

Detta inlägg publicerades i Blogging och märktes , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentar tack!